לחץ מים לניקוי מוקפד

כל בית עסק שניתן לחשוב עליו, וכמעט ללא יוצא מן הכלל, חייב שידאגו לניקיון יומיומי שלו, באופן שוטף.
הניקיון יכול להתבצע בתדירות פחותה מאחת ליום, אך את הדבר יש לקבוע בהתאם להקיף הפעילות בחלל ולמשתנים נוספים עליהם לא יורחב במאמר שלפניכם).
ניקיון משרד העסק או החברה כולל העסקה של עובד ניקיון או חברה שזוהי התמחותה – במטרה שיסייעו בניקוי הנחוץ ובשעות הטובות לבית העסק, לטובת נוחותם של כל הנוגעים בדבר.

מכונות שטיפה – בהרחבה קלה

ניקוי רצפות בית העסק והמשרד בעזרת מגבים ומטליות אינו הפתרון הטוב ביותר בכל מצב. בימינו ניתן להשתמש בשיטות ניקוי מתקדמות יותר, שגם הוכחו כיעילות יותר במחקרים שבוצעו במהלך השנים.
ניתן בימינו להשיג מכונת שטיפה בשיטת קיטור מים חמים המנקה את הרצפה היטב. המכונה המוכרת ביותר לצורך זה היא זו המשמשת בניקוי מרצפות בסופרמרקט והקניון ומשטחים גדולים אחרים.
המכונות מתאימות למשטחים חלקים כגון שיש, בטון מוחלק ועוד יותר.

מכונת שטיפה מבצעת זוג פעולות עיקריות: קרצוף וניגוב. שתי פעולות אלו חייבות להתבצע האחת אחרי השנייה לטובת ניקיון עם תוצאות נראות לעין.
קרצוף הרצפה נעשה על-ידי מברשות, בעוד שהניגוב נעשה בתום הפעולה הקודמת, על-ידי מגבים המשאירים את הרצפה יבשה.
המכונה מתאימה למרצפות חלקות ומקומות אחרים עם לכלוך סטנדרטי שאינו משמעותי במיוחד.
לטיפול במקומות עם לכלוך עקשני יותר, רצוי וכדאי להשתמש במכונת שטיפת לחץ.

לחץ מים לניקוי מוקפד

ישנם שני סוגים של מכונות שטיפה העושות שימוש בלחץ מים; הראשון: שטיפת לחץ במים קרים; השנייה: שטיפה לחץ במים חמים.
שטיפה קרה מתאימה במיוחד לתחומי החקלאות והבנייה; השימוש בזרם עוצמתי של מים קרים מסייע בניקוי קפדני של לכלוך ללא צורך בסבון ובמים.
הסוג השני של השטיפה הוא עם קיטור (מים חמים), באופן פעולה הדומה לזה שבשימוש בלחץ מים קרים, אלא שכאן ישנו כוח קיטור עוצמתי ביותר.
השימוש במכונה זו נעשה במפעלים, מוסכים ומקומות אחרים – ובעיקר כאלו שהפעילות בהם גורמת להצטברות של לכלוך קשה ושומני שחובה לפרק על-מנת לנקות את המרצפות.

 

 

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן