מה ההבדל בין פוליש קריסטל לפוליש ווקס?

מכונת-ליטוש-מכונת-פוליש-והברקה

גם לכם יצא להיכנס למקום משרדים מפואר או לובי של מלון ולראות את ההשתקפות שלכם בה? גם אתם כל כך מתפעלים מכך וחושבים איך הם מגיעים למצב של הברקה שכזה? התשובה לכך היא פשוטה – מכונת פוליש וחומרי ניקוי ייעודיים לניקוי מרצפות, מרצפות טרצו, שיש ואבן טבעית. חשוב לדעת כי אין לעשות פוליש על גרניט פורצלן או קרמיקה !

נשמח לעשות לכם סדר ולהבין מה ההבדל בין פוליש קריסטל לפוליש ווקס?

נציין שבראש ובראשונה אתם יכולים לעשות פוליש לנקות את הבית שלכם ואין צורך באיש מקצוע. מכשיר פוליש הינו מכשיר שנועד לקרצוף הרצפה ניקוי והברקה, להברקה יש שני סוגים נפוצים לניקוי האחת פוליש קריסטל והשנייה פוליש ווקס מה ההבדל בין פוליש קריסטל לפוליש ווקס:

פוליש ווקס – הינו חומר אחד שנקרא משמר שנועד לשמור על ההברקה של הרצפה לאחר התהליך של פוליש קריסטל, העלות של החומר נמוכה יחסית לעומת פוליש קריסטל ולכן רבים עושים שימור של הרצפה ע"י מריחה של חומר ווקס שעשוי שעווה שנותנת הגנה וציפוי לרצפה והברקה. רצוי ונכון לעשות פוליש ווקס אחת לשנה. העבודה לכך מאוד קלה  שניתן לבצע אותה גם ידני וגם ע"י מכונת פוליש ופד מריחה.

לעומת זאת פוליש קריסטל התהליך יותר ארוך אך התוצאה היא ארוכת שנים. כדי לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר

ולקבל מראה של הברקה עד השתקפות על הרצפה עלייך להשתמש בכל השלבים X1,X2,X3 ולאחר מכן משמר קריסטל או סילר – לאבן טבעית או שיש.

הסבר קטן על השלבים X1 – נועד לניקוי והכנת הרצפות ע"י שימוש במכונת פוליש וצמר פלדה.

השלב השני X2 – נועד לסתימת הנקבוביות שיש ברצפה, ע"י מכונת הפוליש וצמר פלדה/סקוטש

השלב השלישי X3 – נועד להברקת הרצפה ומחיקת סימנים/שריטות 

השלב הרביעי – זה השלב שמורחים חומר ווקס ע"י סקוטש לבן/פד מריחה המשמר על הרצפה ויביא לתוצאות טובות יותר.

חשוב מאוד לכל השלבים שבכל שלב ושלב הרצפה תהיה יבשה לגמרי כדי לעבור שלב נוסף.

איך לשמור על התוצאה:

מאוד חשוב לא לשטוף את הבית שבעה ימים לאחר שעשיתם את הפוליש, כי אם יעשה כך כל עבודתכם תרד לטמיון ותפגעו באיכות ניקוי הפוליש. מומלץ ורצוי לקנות חומר משמר קריסטל של חברות מובילות ומוכרת בתחום ולא חומר שנרכש בסופר. את התוצאה הסופית ניתן לראות לאחר שטיפה ראשונית. התוצאה הסופית נשמרת כ – שלוש שנים בתנאי ששומרים על הרצפה ושוטפים אותה עם משמר קריסטל.

אנו בחברת אלרז מכונות ניקוי מתקדמות בע"מ נשמח לספק לכם מכונות ליטוש לפרקט ברמה הגבוהה ביותר ובסטנדרטים המחמירים ביותר. נשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום, על מנת לאפשר לכם לבחור את סוג המכונה האידיאלי ביותר עבורכם. למידע והזמנות, היתרון אצלינו בחברה שניתן להשכיר את המכונה יומי, שבועי, חודשי, צרו קשר.

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן