מכונות ליטוש לפרקט

מכונות ליטוש לפרקט

אין שום ספק כי מכונות ליטוש לפרקט מהוות את האופציה האידיאלית ביותר, עבור כל מי שמעוניין לנקות את הפרקט שלו בצורה היסודית ביותר. באמצעות ליטוש עדין ומקצועי של הפרקט, ניתן להחזיר לו את המראה הנקי והאסתטי, אשר נוטה לדהות ולהיעלם עם השנים. אנו בחברת אלרז מכונות ניקוי מתקדמות בע"מ נשמח לספק לכם מכונות ליטוש לפרקט ברמה הגבוהה ביותר. אנו מספקים שירותי השכרה ושירותי מכירה של המכונות האיכותיות והאמינות ביותר בשוק, במטרה להבטיח לכם את הפרקט הנקי והיפה ביותר. אנו מחזיקים בניסיון של 15 שנה בתחום ומספקים את שירותינו הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והתעשייתי. נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם ייעוץ וסיוע מקצועי, בנוגע לבחירת מכונת הליטוש האידיאלית ביותר לצרכים ולרצונות שלכם. אנו מספקים שירות 24 שעות ביממה ובפריסה ארצית, לצד מתן אחריות מקיפה של 12 חודשים.

מכונות ליטוש לפרקט – נעים להכיר!

קודם כל, חשוב להבין כי ישנו הבדל עצום בין ניקוי פרקט לבין ניקוי של מרצפות סטנדרטיות, מאחר וניקוי הפרקט נחשב למשימה מורכבת ומסובכת יותר. מעבר לכך, חשוב לדעת כי ניתן למצוא פרקטים מסוגים שונים, לכן חשוב לתת את הדעת לגבי שיטת הניקוי האידיאלית ביותר עבורו. פרקט למינציה למשל, נחשב לעמיד יותר, מאשר פרקט עץ טבעי. לכן ניקוי של פרקט העשוי מעץ, מצריך זהירות ושימוש בציוד המתאים ביותר עבורו. ניתן כמובן לטאטא את הפרקט באמצעות מטאטא רך, או לחילופין, להשתמש בשואב אבק, אך מדובר על ניקוי שטחי בלבד. הדבר נכון גם לגבי ניקוי באמצעות סמרטוט לח, מאחר והדבר אינו מאפשר להסיר לכלוך קשה או כתמים עיקשים במיוחד. לעומת זאת, מכונות ליטוש לפרקט מאפשרות לבצע ניקוי עמוק, המסיר את כל שכבות הלכלוך שנוצרו עם השנים, כולל כתמים שלא ניתן להסיר בשום דרך אחרת.

כל היתרונות שקיימים במכונות ליטוש לפרקט ושחשוב להכיר

באמצעות שימוש במכונות ליטוש לפרקט ניתן לבצע ניקוי עמוק ויסודי של הפרקט אחת לתקופה. אומנם נכון כי ניתן להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים, לצורך הסרת כתמים בעייתיים כגון, כתמי יין, דם, שומן וכדומה, אך רק באמצעות ליטוש השכבה העליונה של הפרקט, ניתן ליהנות ממראה של פרקט חדש ורענן. המכונה מאפשרת לכם להחזיר את הפרקט למצב הראשוני שלו, דבר המוסיף המון לאווירה הכללית בבית. זוהי דרך נפלאה לחדש את הפרקט ולתרום המון לתחושה הניקיון והאסתטיקה. כמובן שמכונת ליטוש מתאימה רק לפרקט העשוי מעץ, מאחר והיא מסירה את השכבה העליונה ומאפשרת לחשוף את השכבה הפנימית והנקייה.

אנו בחברת אלרז מכונות ניקוי מתקדמות בע"מ נשמח לספק לכם מכונות ליטוש לפרקט ברמה הגבוהה ביותר ובסטנדרטים המחמירים ביותר. נשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום, על מנת לאפשר לכם לבחור את סוג המכונה האידיאלי ביותר עבורכם. למידע והזמנות, ניתן גם להשכיר את המכונה יומי,שבועי,חודשי, צרו קשר.

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן