מכונות ניקיון למגוון שימושים

הניקיון הוא חשוב לנו וסובב אותנו כל הזמן, בבית, במשרד, בעסק ובעצם ברוב המקומות. נעים להימצא במקום שהוא נקי, אך הלכלוך מצטבר בכל מקום וזמן נתון, לכן, אנחנו בחברת אלרז מכונות שטיפה מתקדמות בע"מ מביאים לכם את מכונות השטיפה הטובות בעולם, שיגרמו לעבודות הניקיון שלכם להפוך קלות יותר, מהירות יותר ויסודיות יותר.

במאמר זה נערוך לכם היכרות עם כמה ממכונות השטיפה שלנו שמתאימות לתעשייה וגם לבית. הנה כמה דוגמאות למכונות שטיפה איכותיות שיש לנו להציע לכם, הן לבית והן לעסק:

מכונת השטיפה בלחץ מים קרים מדגם "ריו"  – מעולה לבית שלכם, במיוחד לבתים פרטיים, היא באה עם דיזה לניקוי חול, ככה שתוכלו תמיד לשמור על הגינה שלכם והשבילים שלה נקיים.

מכונת שטיפה בלחץ מים קרים מדגם "קוברה" – זוהי מכונה מקצועית שמיועדת לעבודה קשה, מתאימה במיוחד למפעלים ומוסכים, היכן שיש קושי בניקיון עקב חומרים כאלה ואחרים.

מכונת שטיפה לרצפה מדגם "Bit 391 Cb" – מכונה שמיועדת לשימוש ביתי וגם לשימוש בעסק (סופרמרקטים, בנקים, מסעדות ועוד…), מכונה איכותית וחזקה בעלת מנוע עוצמתי שיבטיח ניקיון יסודי של הרצפה.

מכונת פוליש RCM – מכונה מקצועית להברקת הרצפה עם מברשת בגדול של 17 אינטש, מעולה לשימוש על אריחים מכל הסוגים כגון – אריחי חרס, פרקט, גרניט, בהט, בזלת ואפילו שטיחים.

מכונה לניקוי שטיחים מדגם "SILENT" – מכונה שקטה, בעלת כוח ואקום מעולה, מעולה לבתי מלון, משרדים, בנקים ועוד. ניתן לנקות איתה שטיחים ורצפות בעלות לכלוך קשה במהירות ובקלות.

מכונה לניקוי ריפודים דגם "סברינה" – בעלת מנוע חזק של 1600 וואט, יכולה לנקות 60 מטר רבוע בשעה אחת, בעלת מיכל מים של 14 ליטר, מכונה זו תדאג שהריפודים שלכם יצאו כחדשים.

אלו הן רק מקצת המכונות שיש לנו באלרז מכונות שטיפה מתקדמות בע"מ, אנחנו מציעים לכם עוד מגוון רחב של מכונות שטיפה איכותיות ומקצועיות תוצרת איטליה במחירים מיוחדים ושווים לכל כיס, כל מכונה שלנו מגיעה עם אחריות מלאה! רוצים לדעת עוד? היכנסו לקטלוג שלנו ותוכלו לראות את המגוון הרחב של המכונות שלנו.

כבר מצאתם מה שחיפשתם? צרו אתנו קשר

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן