מכונת שטיפה לניקוי הרצפה

כאשר נכנס לקוח חדש לעסק, הוא רואה קודם כל את הרצפה. כאשר לקוח חדש או לקוח חוזר חוזים ברצפה מלוכלכת, מוזנחת ומלאת כתמים, יהיה קשה יותר לשכנע אותו בדבר מקצועיותכם, ביחס למקרה בו רצפת המקום הייתה מצוחצחת ונקייה.
כל מפעל או בית עסק בימינו מפעיל מכונת שטיפה לניקוי הרצפה. ישנן בימינו מספר גדול של חברות המתמחות בפתרונות ניקוי רצפות משטחים.

אילו סוגי מכשירי שטיפה קיימים בשוק?

במעמד רכישת ציוד לניקוי העסק או מכונת שטיפה, צריך להכיר את האפשרויות הקיימות:

  • מכונת שטיפה עם קיטור ולחץ מים חמים – מכונה המשמשת בעיקר לניקוי משטחים בעלי לכלוך קשה, כאשר יש צורך "לשבור" את הלכלוך לטובת ניקוי המשטח (בדומה לרצפה מוסך עליה יש שאריות שמן).
    במצב זה נשתמש במכונת שטיפה המנקה בטמפרטורה של 150 מעלות צלזיוס עם קיטור (לחץ מים גבוה).
    מכונות אלו מכונות גם גרניק (על שם מי שפיתח אותן). מכונות אלו נמצאות בתעשיית המזון, מוסכים ומשטחים שונים הזקוקים לניקיון יסודי.
  • מכונת שטיפה בלחץ מים קרים – מכונה השמשת במקרים בהם איננו נדרשים לפרק את הלכלוך (בדומה למוסך) אלא רק להזיזו למקום אחר, בדומה לתחום החקלאות או עבודות עפר.
    מכונה זו העובדת עם לחץ מים קרים תהיה זולה יותר. עם זאת, לחץ המים כה חזק, עד כי ניתן לנקות עמו שאריות בטון.
    מדובר בפתרון זול עבור אילו שאינם צריכים להמיס שומני לכלוך ומעוניינים לחסוך בכסף.
  • מכונת שטיפת רצפות – מכונה זו מוכרת לרובנו מהסופרים או הקניונים. המכונה מנקה ביסודיות רבה שיש ודומיו או משטחי בטון מוחלק.
    למכונה זו שני אלמנטים: תחילה ישנה פעולת קרצוף המבוצעת על-ידי מברשת קדמית עם סבון ומים ולאחר מכן מתבצעת פעולת ניגוב על-ידי שני מגבים,
    המותירים משטח נקי ויבש מבלי להשאיר רצפה חלקלקה ומסוכנת לעוברים והשבים. במעמד רכישת המכונה חשוב שתוודאו כי אתם מכירים את כל האפשרויות והפונקציות השונות שהמכונה מאפשרית.
    בקשו עצות והכוונה בנוגע לביצוע של ניקוי יסודי לרצפות שלכם.

 

 

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן