מכשיר שטיפה המתאים לכם

טרם אנו רוכשים מכונת שטיפה לרצפה יד שנייה, ישנן נקודות ספורות שעלינו לבדוק כדי לוודא שאכן נאתר את מכשיר השטיפה המתאימה לצרכים שלכם.

כיצד לבחור מכשיר שטיפה המתאים לכם

כיום ישנו בשוק מגוון מעניין של מכונות שטיפה, ביניהן ניתן לאתר מכנת שטיפה בלחץ מים וקיטור או מכונת שטיפה בלחץ מים קרים.
כל מכונת שטיפה היא בעלת יתרונות וחסרונות, וסוג לכלוך אותו היא מנקה הכי טוב. למשל, לטובת רצפה שומנית (כמו זו שבמוסכים), כדאי לרכוש מכונת שטיפה המשתמשת בכוח קיטור מים.
לניקוי רצפה חסרת שומנים, כמו אולם תצוגה – רצוי לרכוש מכונת שטיפה המשתמשת במים קרים.

בדקו האם גודל המכונה מתאים למשטחי העבודה בה תעבוד.
במידה שאנו מעוניינים במכונת שטיפה שתבריק את אולם התצוגה, יש לרכוש מכונת שטיפה עוצמתית אולם בעלת מידות קטנות, זאת בכדי שיתאפשר לנו להסתובב ולנקות איתה בין המוצרים.

רצוי מאוד לוודא כי הפעלת המכונה היא קלה, ואף להביא נציג מטעם החברה שיסביר לאנשים שיהיו אמונים על הפעלת המכונה כל מה שצריך לדעת לטובת עבודה תקינה וניצול מרבי של יכולותיה.

טרם רכישת המכונה, וודאי כי ישנו נותן שירות למכונה; אינכם רוצים להיקלע למצב בו המכונה תקולה ואין לכם למי לפנות.
וודאו כי השירות שתקבלו כולל גם הובלה מבית הלקוח אל מעבדת החברה ובחזרה ללקוח – וכמובן גם את זמינות השירות הנ"ל. וודאו שתקבלו מכונת שטיפה חלופית בעת שהמכונה שלכם נמצאת בטיפול.

זכרו תמיד להשוות מחירים טרם קניית מוצר כלשהו. לא תמיד יהיה המוצר הזול ביותר גם המוצר הטוב ביותר; כללו את כל הרכיבים (מחיר, זמינות שירות ועוד) בהחלטה שתקבלו ואל תשכחו גם להקשיב לרגש; חוויית קנייה טובה מובילה פעמים רבות לבחירת המוצר.

רגישת מכונת שטיפה לחברה או לעסק אינה סיפור מורכב כל-כך. יש להגיע לחנות, להקשיב למוכר, לשאול שאלות נכונות ולאחר מכן להחליט איזו מכונת שטיפה כדאי לקנות ומאיזה ספק נרכוש אותה.

במידה שעדיין אין ברשותכם את כל המידע הנדרש ואת הנתונים המספיקים לקבלת החלטה – בצעו מחקר בסיסי ברשת האינטרנט על-ידי הקלדת הביטוי המתאים: "מכונת שטיפה לרצפה יד שניה".

 

 

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן