רכישה נבונה של גרניק

מכונת שטיפה בלחץ מים קרים BLITZ 200 מנוע בנזין

רכישה נבונה של גרניק

גרניק הוא מכונת שטיפה בלחץ מים, מכשיר זה מעולה להסרה של כתמים קשים, הוא מגיע בלחץ של מים חמים או קרים.
אם אתם רוצים לרכוש גרניק, המאמר הזה הוא עבורכם, במאמר זה ניתן הסבר על המכשיר הנ"ל, מה ההבדל בין מכונה בלחץ מים קרים לבין מכונה בלחץ מים חמים,
באיזה גדלים הוא מגיע ולמה אנחנו בכלל צריכים אותו, נתחיל בראש ובראשונה עם הצורך של מכשיר זה.

למה אתם צריכים גרניק?

רכישה נבונה של גרניק שאלה זה תלויה בתחום העיסוק שלכם, אם אתם בעלי מוסך \ מפעל \ בית מלכה וכיוצא בזה, רוב הסיכויים שאתם תהיו מעוניינים בלרכוש את מכונת השטיפה הזו,
אם אתם בעלי חברת ניקיון, גם אתם תרצו לרכוש את המוצר הזה על מנת לתת ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר. גם אם אתם לא בעלי עסק,
אלא אנשים שמעוניינים ברכישה של "גרניק ביתי" על מנת לנקות את הבית והגינה שלכם בצורה הכי יסודית שאפשר, גם אתם תרצו לרכוש מכונת שטיפה בלחץ מים.

גרניק בלחץ מים חמים

הנ"ל הוא גדול ממדים והעלות שלו בהתאם לגודל שלו, גם היא גדולה. הנ"ל מתאים לאנשים שיש להם חברות ניקיון, מוסכים מפעלים, מבני תעשייה ועוד.
גרניק בלחץ מים חמים משמש להסרה של כתמים קשים במיוחד זאת בזכות קיטור המים החמים שלו המגיע בלחץ גבוה מאוד. מכונה זו מתאימה לניקיון מהיר של שטחים גדולים.

גרניק בלחץ מים קרים

מעוניינים לנקות את הבית ביסודיות? גרניק בלחץ מים קרים הוא המכשיר עבורכם, מכשיר זה משמש בעיקר לניקיון של בתים, גינות, מכוניות, משרדים וכיוצא בזה,
הוא זול באופן משמעותי ממכונת שטיפה בלחץ מים חמים, הוא טיפה יותר גדול משואב אבק ביתי סטנדרטי והלחץ מים שלו נמוך מזה של מכשיר בלחץ מים חמים.

גדלים שונים של מכונות שטיפה בלחץ מים

רוב הגרניקים הם בעלי מרכב דומה, הם כולם כוללים אקדח מים (אקדח בלחץ) ויש להם 2 קנים להתזה, אחד לצורך פיזור והשני לצורך הגברה של לחץ המים, ההבדל היחיד ביניהם, הוא שלכל גרניק יש קנים באורך שונה, בגדול שונה וכן הלאה.
הפרמטר העיקרי של מכונה זו הוא יכולת לחץ המים שלה, לחץ נמדד ב – "Bar". בחירת מכשיר זה לשימוש נבחרת דרך מדד הלחץ שלו, אם הוא לצרכים תעשייתיים הלחץ יהיה גבוהה, אם הוא לשימוש ביתי ניתן גם לרכוש מכשיר בלחץ נמוך יותר.
מכשיר בעל הספק של 100 עד 150 Bar יהיה מעולה לשימוש ביתי, לצרכי תעשייה, אתם תעדיפו לרכוש מכשיר בעל הספק לחץ של 200 עד 250 Bar.

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן